Jihomoravský Aqualand Moravia plánuje investovat miliardu korun
Největší aquapark v Česku zaznamenal loni i přes pandemii koronaviru rekordní letní sezonu. Za vodními radovánkami přijížděli do aquaparku nejčastěji lidé z Prahy. Nyní plánuje Aqualand Moravia další rozšíření objektu.
I přes nařízená vládní opatření a restrikce, zavítal do aquaparku v Pasohlávkách na Brněnsku téměř stejný počet návštěvníků jako v roce 2020. Milovníky vodního světa se podle mluvčí Aqualandu Moravia podařilo přilákat díky zavedení dalších novinek. V roce 2021 otevřel aquapark nový dětský hrad. Tím byla dokončena první etapa rozšiřování, která celkově vyšla na 200 milionů korun. V následujících třech letech se lidé mohou těšit na další velká rozšíření, do kterých se plánuje investovat až miliarda korun, potvrdila mluvčí.
V areálu tak například přibude nový hotel, který posílí kapacity aktuálního ubytovacího zařízení. V plánu je také rekonstrukce vnitřního dětského bazénu, který se rozšíří o další nové atrakce a návštěvníci se dočkají i moderního photopointu. Zařízení ve vnitřní i venkovní části areálu bude pořizovat fotografie při jízdě na tobogánu a propojí se se sociálními sítěmi. Vedení aquaparku plánuje také pokračovat v automatizaci a zvýšení rychlosti odbavení návštěvníků při vstupu i odchodu z objektu. Nákladné investice pokryjí také dokončení nového parkovacího domu.
Provoz aquaparku ovlivnil v minulém roce kromě koronaviru také růst nákladů na energie, což zvedlo celkové náklady až o několik desítek milionů korun za rok. Za běžného provozu navštíví aquapark až 800 tisíc lidé ročně. Podle žebříčku agentury CzechTourism je areál nejnavštěvovanějším turistickým místem v Jihomoravském kraji.